ING Servisný portál je vďaka vylepšeniam bližšie klientom

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
ING Bank
Foto: Facebook.com/ingbank

BRATISLAVA 15. decembra (WBN/PR) – ING Životná poisťovňa a ING dôchodkové spoločnosti (ING dôchodková správcovská spoločnosť, a.s. a ING Tatry-Sympatia, d. d. s., a.s.) predstavujú novinky na svojom klientskom portáli. Pri dôchodkových produktoch vidia klienti detailné informácie o stave ich osobných účtov, vrátane historického vývoja hodnoty dôchodkových jednotiek a pri produktoch životného poistenia pribudol zoznam oprávnených osôb, prehľad platieb a pri všetkých zmluvách je po novom k dispozícii i kontakt na finančného agenta s možnosťou dohodnúť si ihneď schôdzku. Klienti s uzatvoreným životným poistením tiež určite ocenia možnosť hlásiť prostredníctvom portálu poistné udalosti, čo im ušetrí veľa času, pretože všetko vybavia on-line z pohodlia domova.

Nielen tieto novinky lákajú k návšteve ING Servisného portálu čoraz viac ľudí. Len za posledný mesiac navštívilo portál 14-tisíc klientov. Za posledný polrok pritom zaznamenali jednotlivé ING spoločnosti 15-tisíc nových registrácií. Od začiatku svojej existencie, od apríla 2013, má Servisný portál už 50-tisíc pravidelných používateľov na Slovensku i v Česku.

Informácie po ruke jednoducho a zrozumiteľne

A prečo sa stal ING Servisný portál tak rýchlo obľúbený? Jeho hlavnou výhodou je, že klienti majú všetky potrebné informácie takpovediac po ruke a navyše v jednoduchej a zrozumiteľnej podobe. „Naším cieľom je klientom zjednodušovať život. Chceme, aby so správou svojho poistenia mali čo najmenej starostí. Všetky informácie teda zobrazujeme čo najjednoduchšou formou a chceme, aby im porozumel každý, kto náš portál navštívi. A pokiaľ by aj tak mal klient ďalšie otázky, nájde vo svojom profile i kontakt na svojho finančného agenta a má možnosť dohodnúť si s ním schôdzku alebo sa spojiť s Klientskou linkou, ktorá najnovšie vidí všetko, čo sa na portáli odohralo a môže tak poradiť či pomôcť ešte rýchlejšie ako doteraz,“ vysvetľuje Helena Lazosová, riaditeľka marketingu a produktového vývoja poisťovacej časti ING SR/ČR.

Hlásenie poistnej udalosti on-line

Navyše sa najnovšie ponúka možnosť on-line hlásenia poistnej udalosti. Portál prevedie klienta celým procesom hlásenia. Poradí, ktoré dokumenty musia byť priložené a umožní ich priamo nahrať. Klient musí vyplniť len informácie nevyhnutné pre vybavenie vybraného typu poistnej udalosti a následne ich odoslať. Odpadáva tak nutnosť zasielať dokumenty poštou alebo ich posielať cez finančných agentov.

Na ďalších vylepšeniach sa pracuje

V tomto roku sme zaviedli na portáli mnoho noviniek, ale na vavrínoch nespíme, stále na ňom pracujeme a vylepšujeme ho. Najväčší ohlas má doposiaľ možnosť on-line náhľadu platieb, najmä od zamestnávateľa,“ dopĺňa H. Lazosová.

Viac informácií nájdete na www.servising.sk

Profil ING

ING je finančná skupina holandského pôvodu. Pôsobí v 40 krajinách sveta a ponúka klientom produkty v oblasti životného poistenia, sporenia na dôchodok, bankovníctva a investovania, a pomáha im tak riadiť ich finančnú budúcnosť.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať