Slováci počas leta najčastejšie sledovali animované filmy

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Foto: UPC

BRATISLAVA 26. augusta (WBN/PR) – Spoločnosť UPC, najväčší káblový operátor na Slovensku a v Českej republike, hodnotila trendy v sledovanosti filmov zaradených vo videotéke MyPrime v letnom období. Z výsledkov vyplýva, že kým Slováci počas uplynulých troch mesiacov najčastejšie sledovali animované filmy, v Českej republike sa najväčšej obľube tešili komédie. Videotéku MyPrime môžu zákazníci spoločnosti UPC v Českej republike a na Slovensku využívať už viac ako rok. Počas tohto obdobia sa stala najväčšou videotékou v obidvoch krajinách, s ponukou viac ako 2 000 filmov, seriálov či dokumentov, pričom naďalej pribúdajú nové tituly.

Na Slovensku vládnu detské animované snímky, v Česku komédie

Diváci na Slovensku v ponuke videotéky MyPrime za uplynulé tri mesiace najčastejšie pozerali detské animované filmy, pričom viedli „Garfield, zvieracia jednotka zasahuje“, ďalej „Oggy“, „Ovečka Shaun vo filme“ či „Zambezia“. Okrem animovaných filmov si diváci na Slovensku často pozerali taktiež francúzsku komédiu „Čo sme komu spravili“ či „Mládeži neprístupné,“ hovorí Jan Kohout, marketingový riaditeľ UPC v Českej a Slovenskej republike.

Prístup do MyPrime majú ako slovenskí, tak českí diváci, a ti ju využívajú podstatne častejšie. Najväčšiemu záujmu divákov v Česku sa v uplynulom štvrťroku tešil oscarový film „Vlk z Wallstreet“ a nemecká komédia „Fakjú pán učiteľ“. Obľúbené boli aj detské animované filmy „Pasca na žraloka“ či „Pepek námorník“. Českí diváci často sledovali aj drámy či dobrodružné sci-fi snímky, na špičke sledovanosti vo videotéke MyPrime sa tak dlhodobo drží „Denník nymfomanky“ a „Divergencie“. Česi v takmer dvoch pätinách prípadov vyberali filmy z domácej produkcie – v uplynulých troch mesiacoch najčastejšie tretí diel „Babovreskov“.

Slováci najčastejšie sledujú obsah videotéky cez web, Českí diváci na mobilných telefónoch a tabletoch

Viac ako štyri pätiny českých divákov preferujú sledovanie videotéky MyPrime priamo cez set-top boxy na svojich televízoroch, na Slovensku je to viac ako polovica zákazníkov. Mobilnú verziu MyPrime diváci v Česku najviac využívajú na mobiloch a tabletoch s operačným systémom Android (46 %) a až tesne za ním nasleduje webový prehliadač (42 %). Slováci preferujú sledovanie priamo na webe (46 %) a vysielanie na Androide využili v 51 % prípadov. Cez operačný systém iOS sledujú videotéku MyPrime Česi aj Slováci v zhruba jednej desatine prípadov.

Nové filmy i seriály

K súčasným filmovým a seriálovým titulom už čoskoro pribudnú nové. „Ponuku videotéky MyPrime neustále doplňujeme a obmieňame tak, aby sme uspokojili fanúšikov všetkých žánrov. V najbližšej dobe plánujeme pridať napríklad životopisný film Motýlek, ďalej Fotografa z českej produkcie, a zo seriálov pribudnú diely Top Gearu, Misfits alebo taktiež Červeného trpaslíka,“ doplnil Kohout.

Detailnejšie informácie o službách spoločnosti UPC v Slovenskej republike záujemcovia získajú na Infolinke 02 594 22 222, vo vysielaní infokanálu UPC Expres, na webe www.upc.sk, na profile UPC na Facebooku alebo na zákazníckych strediskách.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Firmy a inštitúcie UPC Slovensko